четвер, 18 жовтня 2012 р.

Соціальне здоров'я підлітка

Щороку о цій порі ми говоримо про здоров'я дітей, людей. Ми добре знаємо, що здоров'я - це комплексне поняття, розрізняємо його складові. Але кожного року наші погляди змінюються, бо змінюємось ми.
Остання година спілкування була присвячена соціальній складовій здоров'я.

 



Ми розповідали своїм однокласникам про цікаві факти:





Приймали участь в анкетуванні:



А на останок, Стелла Іванівна запропонувала нам декілька простеньких тестів для перевірки нашої осанки. Результати нас здивували.

"Здоров'я не є метою життя, але це найважливіший ресурс для повсякденної життєдіяльності, позитивна життєва концепція, що акцентує соціальні, психічні та фізичні можливості людини." 
Всесвітня Організація Охорони Здоров'я 1986

Немає коментарів:

Дописати коментар