Ґендер - поняття, що увійшло у вжиток з соціології і визначає соціальну стать людини на відміну від біологічної статі, соціально-рольовий статус, який визначає соціальні можливості кожної статі в освіті, професійній діяльності, доступ до влади, сімейній ролі та репродуктивній поведінці і є одним з базових вимірів соціальної структури суспільства.
Потім кожному з нас була запропонована квіточка з серединкою "Я", а на пелюстках ми мали прописати свої соціальні ролі. У кожного кількість пелюсток була різною.
Наступне завдання: вишукуватися так, щоб по одну сторону стали більш серйозні учні, а по іншу ті, хто люблять розважатися. Більшість учнів стали в центрі і зробили висновок, що все залежить від ситуації.
Групи працювали над правами чоловіків та жінок у минулому, сьогоденні та в майбутньому, а потім відстоювали своє бачення гендера у різні часи.
Основне питання, яке ми сьогодні розглядали - чи виконується рівність ЧОЛОВІК=ЖІНКА?
Щоразу, коли ми проводимо тренінг, поруч з нами шкільний психолог Ольга Миколаївна Шаблій.
Після оголошення теми та мети тренінгу ми пригадали правила роботи та поділилися своїми очікуваннями щодо цього заняття.
Потім кожному з нас була запропонована квіточка з серединкою "Я", а на пелюстках ми мали прописати свої соціальні ролі. У кожного кількість пелюсток була різною.
Наступне завдання: вишукуватися так, щоб по одну сторону стали більш серйозні учні, а по іншу ті, хто люблять розважатися. Більшість учнів стали в центрі і зробили висновок, що все залежить від ситуації.
Групи працювали над правами чоловіків та жінок у минулому, сьогоденні та в майбутньому, а потім відстоювали своє бачення гендера у різні часи.
Висновок:
ЧОЛОВІК + ЖІНКА
Немає коментарів:
Дописати коментар