четвер, 20 жовтня 2011 р.

Соціальне здоров`я

Коли ми чуємо слово "здоров`є", то у всіх воно асоціюється з фізичним здоров`ям. Але саме це слово включає в себе такі поняття, як фізичне, психологічне, соціальне і духовне здоров`я. Сьогодні ми говорили про соціальне здоров`я.
Мабуть це правильно, що наші діти мають бути кращими за нас, бо на питання " Що таке соціальне здоров`я?" 90 % учнів дають правильну відповідь, а дорослі - лише 49%.
Найбільш повно сутність соціальної цінності здоров’я сформулювали В.В. Канеп,
Г.І. Цареградцев і Б.І. Ольшанський: “Здоров’я – це не тільки одна з необхідних передумов щастя людини, його всебічного, гармонійного розвитку. Воно є не тільки однією з умов досягнення людиною максимальних успіхів у галузі освіти, професійної підготовки, продуктивності праці, оптимістичного і життєстверджуючого ставлення до усього, що відбувається. Здоров’я – це також важливий показник і чутливий індикатор благополуччя народу”.

Здоров’я дітей та підлітків – основа здоров’я нації.

Будьте здорові!!!


Немає коментарів:

Дописати коментар