четвер, 7 квітня 2011 р.

Всесвітній день здоров`я


Всесвітній день здоров'я заснований Всесвітньою організацією здоров'я в 1950 році. Ідея Всесвітнього дня здоров'я була висунута на першій сесії Всесвітньої асамблеї охорони здоров'я ще в1948 році. Але в 1948 році цей Всесвітній день відзначався 22 липня, в день ратифікації Статуту ВООЗ.
ВООЗ присвячує кожен щорічний Всесвітній день здоров'я якій-небудь темі і проводить різні пропагандистські заходи, як у цей день, так і тривалий час після 7 квітня. Зокрема, їм приділяють увагу Генеральний секретар ООН і Генеральний директор ВООЗ у своїх щорічних посланнях, присвячених цьому дню.

У цьому році Всесвітній день здоров'я присвячено проблемі стійкості до протимікробних препаратів. За словами представників ВООЗ, якщо сьогодні не вжити заходів, завтра світ може залишитися без ліків.

"Ми живемо в епоху найважливіших медичних досягнень на основі нових чудодійних ліків, за допомогою яких можна лікувати такі стани, які кілька десятиліть тому, чи навіть кілька років тому, як у випадку ВІЛ / СНІДУ, були смертельними", - йдеться в офіційній заяві організації , присвяченій Всесвітньому дню здоров'я.

У Всесвітній день здоров'я 2011 ВООЗ приступить до проведення всесвітньої кампанії із захисту цих ліків для майбутніх поколінь. Стійкість до протимікробних препаратів і її глобальне поширення ставлять під загрозу збереження ефективності багатьох лікарських засобів, що використовуються сьогодні для лікування хворих людей, і водночас піддають ризику значні успіхи, досягнуті в боротьбі проти основних інфекційних причин смерті.


Під час виховних годин та годин спілкування ми часто говоримо про складові здоров'я, як зберегти своє фізичне та емоційне здоров'я. Важливим є обговорення питаннь профілактики згубних звичок та захисту від епідемій хвороб.
 Здоров'я - найбільший скарб, і кожен повинен в першу чергу сам думати про його збереження!

Немає коментарів:

Дописати коментар